Menu Menu
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

FAQ

Często zadawane pytania

 

Rejestracja i logowanie

Czy trzeba posiadać konto na portalu, aby złożyć zamówienie?

Tak, przed złożeniem zamówienia wymagane jest założenie konta.
Konto można założyć jako:
- firma
- klient indywidualny

Czy konto jest aktywne od razu po założeniu?

Tak, konto jest automatycznie aktywowane, dopiero w trakcie złożenia zamówienia jest obowiązek wypełnienia danych teleadresowych oraz danych do wysyłki.

Nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem założenia konta.

Mail potwierdzający założenie konta powinien w ciągu kilku minut dotrzeć na podany przy rejestracji adres e-mail.
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia sprawdź folder ze spamem.
Powodem może być także błędnie podany adres - spróbuj ponownie założyć konto z właściwym adresem e-mail.

Czy dane osobowe są odpowiednio zabezpieczone?

Tak, Twoje dane osobowe są bezpieczne.

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Czy można zmienić hasło dostępu do konta?

Tak, po zalogowaniu się na swoje konto możesz zmienić hasło w Panelu klienta, korzystając z zakładki Zmiana danych.
Jeśli nie pamiętasz poprzedniego hasła, możesz zresetować hasło - odpowiednie informacje zostaną przesłane na adres mailowy podany przy rejestracji konta.

Co należy zrobić w przypadku zapomnienia hasła do logowania?

Jeśli zapomniałeś hasła skorzystaj z opcji dostępnej na stronie logowania:
Nie pamiętasz hasła? Przypomnij!
Po podaniu adresu mailowego na który rejestrowałeś konto otrzymasz wiadomość umożliwiającą utworzenie nowego hasła dla Twojego konta.

 

Składanie zamówień

Jakie są poszczególne etapy realizacji zamówienia?

  1. Zaloguj się, wybierz produkt, nakład oraz pozostałe parametry wydruku. Następnie wybierz DO KOSZYKA i zamawiaj dalej lub jeśli to wszystko co chcesz zamówić, wybierz przycisk PRZEJDŹ DO KOSZYKA

  2. Następnie wybierz sposób płatności, rodzaj wysyłki, wystawienie faktury czy zmianę adresu nadawcy. Na koniec zostanie wyliczona całkowita cena zamówienia. Aby przejść dalej kliknij ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.

  3. Realizacja Twojego zamówienia rozpoczyna się po przesłaniu i akceptacji plików graficznych oraz po dokonaniu zapłaty (przy płatności online) lub zaksięgowaniu zapłaty na naszym koncie (przy płatności przelewem) lub przesłaniu potwierdzenia przelewu (przy płatności przelewem) poprzez Panel Klienta.

W jaki sposób można sprawdzić status zamówienia?

Po zalogowaniu wejdź do zakładki ZAMÓWIENIA. Znajdują się tam wszystkie istotne informacje na temat bieżących zamówień, w tym ich status. Statusy zamówienia są również przesyłane na podany podczas rejestracji adres email.

W jaki sposób liczony jest czas realizacji zamówienia?

Jeśli akceptacja i płatność nastąpi w danym dniu roboczym do godziny 12.00, to czas realizacji zamówienia zaczyna liczyć się od tego samego dnia. Jeśli akceptacja plików lub płatność nastąpi po godzinie 12.00, to przyjmujemy, że obie czynności zostały wykonane w kolejnym dniu, a początek terminu realizacji przesuwa się o jeden dzień roboczy.

Czy możliwe jest skrócenia terminu realizacji zamówienia?

Po złożeniu zamówienia z nie ma już takiej możliwości, jeśli zależy Ci na szybszym terminie realizacji niż podany przy produkcie, przed jego złożeniem - skontaktuj się z nami.

Czy mogę anulować zamówienie i czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe koszty?

Tak można anulować zlecenie do momentu zmiany jego statusu na „przyjęte do realizacji” i nie wiążą się z tym żadne dodatkowe koszty.

Ile jest czasu na dokonanie przelewu zanim zamówienie przestanie być ważne?

Na dokonanie przelewu jest 14 dni, po tym terminie zlecenie zostaje anulowane.

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia poza granice Polski?

Na obecną chwilę nie wykonujemy wysyłek poza granice Polski.

Czy można zamówić produkt, którego nie ma na portalu?

Tak. W tym celu należy przesłać zapytanie na adres e-mail: info@zadrukowane.pl lub telefonicznie na nr tel. 601 303 880.

Czy można zamówić wykonanie projektu?

Tak. W tym celu należy przesłać zapytanie na adres e-mail: info@zadrukowane.pl lub telefonicznie na nr tel. 601 303 880.

 

Produkty i usługi

Czy można zamówić produkt nie wymieniony w ofercie standardowej na stronie portalu?

Tak. W tym celu należy przesłać zapytanie na adres e-mail: info@zadrukowane.pl lub telefonicznie na nr tel. 601 303 880.

Czy można zamówić wykonanie projektu?

Tak. W tym celu należy przesłać zapytanie na adres e-mail: info@zadrukowane.pl lub telefonicznie na nr tel. 601 303 880.

 

Płatności

W jaki sposób można dokonać płatności za zamówione produkty?

Płatności można dokonać przelewem na numer konta bankowego, za pomocą bezpiecznych płatności PayU. To szybka i bezpieczna forma płatności dla naszych klientów - do dyspozycji wygodny przelew elektroniczny, przelew tradycyjny lub płatność kartą. PayU zapewnia pełne zabezpieczenie transakcji przy pomocy szyfrowanej komunikacji (256-bit TLS) - więcej wiadomości pod tym linkiem.

Jak wygląda procedura anulowania opłaconego zlecenia? Czy wiąże się to z dodatkowymi kosztami?

Do momentu zmiany statusu zlecenia na „przyjęte do realizacji” można anulować zlecenie pisząc maila z prośbą o anulowanie zlecenia na adres info@zadrukowane.pl lub telefonicznie 601 303 880. Nie wiążą się z tym żadne dodatkowe koszty.

 

Dostawa

W jaki sposób moje zamówienie dotrze do miejsca przeznaczenia?

Wysyłkę zleceń przeprowadzamy głównie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Jak są pakowane i wysyłane gotowe materiały?

Gotowe materiały są pakowane w tekturowe pudełka dopasowane do ilości zamawianych kopert i folię stretch. Dodatkowo przesyłka jest oklejana taśmą zabezpieczajacą.

Czy za wysyłkę materiałów trzeba dodatkowo zapłacić?

Wysyłka jest dodatkowo płatna, a wysokość opłaty jest uzależniona od wagi zamówienia. Informacja o wysokości opłaty za wysyłkę znajduje się w koszyku po dodaniu produktu.

Na jaki adres zostanie dokonana wysyłka?

Wysyłka zostanie dokonana na adres podany przez kupujacego w formularzu zamówienia. Adres wysyłki może być rózny od adresu kupujacego.

 

Pliki do druku

Jak przygotować pliki do druku?

Pliki do druku należy przygotować najlepiej wg. specyfikacji znajdującej się w konkretnym produkcie.

Jakiej rozdzielczości powinny być zdjęcia użyte w projekcie?

Wg. specyfikacji znajdującej się w konkretnym produkcie.

W jakich formatach powinny być zapisane i przesłane pliki do druku?

Wg. specyfikacji znajdującej się w konkretnym produkcie.

 

Reklamacje

W jaki sposób można złożyć reklamację?

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- w formie elektronicznej, na adres poczty elektronicznej: info@zadrukowane.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. ks. Antoniego Janusza 17, 43-410 Zebrzydowice.

Jak długo po otrzymaniu przesyłki można zgłosić reklamację i jaki jest okres oczekiwania na jej rozpatrzenie?

Dla Umów Sprzedaży zawartych od dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl